lunes, 4 de agosto de 2008

Uma pequena ilha no Mediterraneo

Visc a una petita illa a la Mediterrànea. Té moltes coses de màgica, des de la seva cultura, la seva història , la seva bellesa i la seva llengua; la qual ara us estic parlant. Però també ho puc fer en la llengua castellana i com no en la portuguesa. Així que aquest blog vol ser un petit racó on poder parlar de literatura, història, cuina o poesia. Parlar o tal volta callar, o pensar en veu alta.
Aquestes petites illes són l'arxipèlag que voldria compartir amb qui vulgui perdre una estona amb mi.

Ontem, pela noite, estava olhando as estrelas e pensando no conceito da palavra ilha e me veio ao pensamento que o nosso mundo era também uma ilha no meio do espaço, que era a sua vez o inmenso mar. E pensei que estávamos bem sós aí no meio de nada e longe de tudo e que a humanidade era um grande náufrago sem nenhum barco a avistar e nessa sensaçao de grande solidao e vazio, sentí a cabecinha do meu gato esfregando as pernas. ele me trousse de novo a realidade. Eu tinha de fazer o jantar.

1 comentario:

Marcos Santos dijo...

Nessa nau, chamada Terra, ainda há tempo de encontrarmos uns aos outros, pois através da internet, ela está cada vez menor.

Belo texto.

Beijos